donderdag 25 augustus 2011

Nieuw weblog

Hier zal binnenkort het vervolg, of liever gezegd het geheel vernieuwde weblog van Positieve berichten verschijnen. Het is nog maar de vraag of ik na de migratie van web-log.nl naar weblog.nl nog enthousiast kan zijn over het bloggen bij deze blogdienstverlener. Ik houd nog even een slag om de arm, en bekijk en vergelijk de mogelijkheden van beide hosters.
De rust en de eenvoud van de blogger beheeromgeving spreekt me in ieder geval nu al aan.

Marijke van der Scheer

4 opmerkingen:

  1. Hé, jij hier? Ik heb er ook al gedacht om te "migreren" naar blogspot, maar ben er nog niet toe gekomen. Ik wacht nog even af hoe de migratie van web-log naar weblog uitpakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uitmet de kleur van Malaga-ijs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is mijn lievelings ijs, Annet. Ik heb er zin in nu! Dan moet ik even naar Toscana;)

    BeantwoordenVerwijderen